Columbia spojila své jméno se slavným fotbalovým klubem

Columbia spojila své jméno se slavným fotbalovým klubem

Zdroj: www.columbia.com

Úspěšný americký výrobce outdoorového oblečení Columbia se nedávno rozhodl hrát také na hřišti pro většinu outdoorových značek dosud neznámém. Nevládne na něm ani Yetti, ani vlekař, ale muž s píšťalkou! Jedná se totiž o zelený pažit, na němž válí elitní klub anglické Premier League – Manchester United.

Partnerství americké značky, jež si dobré jméno vysloužila v zasněžených horách, s legendárním fotbalovým mančaftem ale vůbec nevypadá jako špatný nápad. Na straně argumentů hovořících pro bychom mohli jmenovat třeba fakt, že chasníci bojující za slavný anglický klub jsou zvyklí a dost možná povinní trénovat v jakýchkoliv podmínkách a za každého počasí.

Zdroj: www.columbia.com

O tom, že hráči mimo základní jedenáctku, tedy ti, co takzvaně zahřívají lavičku, potřebují (stejně jako realizační tým) teplou bundu, asi nikdo nepochybuje. Ostatně pokud jste někdy byli v Anglii na fotbale třeba na podzim, dobře víte, co dalšího vás tam kromě elektrizující atmosféry a skvělého fotbalu čeká. Zima a pověstný anglický déšť.

Ano, Columbia myslí kromě hráčů také na fanoušky Manchesteru United, kteří si mohou oblečení obrandované značkami amerického výrobce i anglického klubu od loňska zakoupit ve více než stovce zemí. V nabídce speciální “fotbalové série” přitom není jen oblečení vhodné tak maximálně na posedávání na fotbalových tribunách, Columbia chce s logem Manchesteru United vyrábět i regulérní outdoorové bundy vhodné pro mountaineering nebo sporty na sněhu.

Podle některých zdrojů má slavný FC Manchester United po celém světě bez mála sedm set miliónů podporovatelů. No, i kdyby to ve skutečnosti bylo desetkrát méně, pro kohokoliv, kdo vyrábí lyžařské bundy, jsou to naprosto závratná čísla.

Může-li se Columbia díky partnerství s Manchesterem “svézt” s tradičně skvěle realizovaným merchandisingem slavného anglického klubu, potom Američanům nelze než pogratulovat k překrásnému gólu, který se jim podařilo vstřelit na poli prodeje, marketingu a PR.