Pohled do zákulisí: Jak vznikal únorový SKI magazín?

S titulní stranou bývá nejvíc práce. To máte: Vybrat fotografii, která na první pohled zaujme. Upravit barvy a všechny ostatní náležitosti, aby po grafické stránce seděla tak, jak má. Vymyslet texty jejichž znění povětšinou projde celou redakcí – ať už proto, že každý chce mít na úvodní straně něco jiného, nebo proto abychom vymysleli jejich co nejzajímavější formu. A pak už si jen prohrát s jejich umístěním a dalšími detaily. U únorového čísla nám to všechno šlo, v porovnání s ostatními letošními titulkami, docela od ruky.Animovaná sekvence průběhu úprav titulní strany SKI magazínu – únor 2014

S titulní stranou bývá nejvíc práce. To máte: Vybrat fotografii, která na první pohled zaujme. Upravit barvy a všechny ostatní náležitosti, aby po grafické stránce seděla tak, jak má. Vymyslet texty jejichž znění povětšinou projde celou redakcí – ať už proto, že každý chce mít na úvodní straně něco jiného, nebo proto abychom vymysleli jejich co nejzajímavější formu. A pak už si jen prohrát s jejich umístěním a dalšími detaily. U únorového čísla nám to všechno šlo, v porovnání s ostatními letošními titulkami, docela od ruky.

S titulní stranou bývá nejvíc práce. To máte: Vybrat fotografii, která na první pohled zaujme. Upravit barvy a všechny ostatní náležitosti, aby po grafické stránce seděla tak, jak má. Vymyslet texty jejichž znění povětšinou projde celou redakcí – ať už proto, že každý chce mít na úvodní straně něco jiného, nebo proto abychom vymysleli jejich co nejzajímavější formu. A pak už si jen prohrát s jejich umístěním a dalšími detaily. U únorového čísla nám to všechno šlo, v porovnání s ostatními letošními titulkami, docela od ruky.

S titulní stranou bývá nejvíc práce. To máte: Vybrat fotografii, která na první pohled zaujme. Upravit barvy a všechny ostatní náležitosti, aby po grafické stránce seděla tak, jak má. Vymyslet texty jejichž znění povětšinou projde celou redakcí – ať už proto, že každý chce mít na úvodní straně něco jiného, nebo proto abychom vymysleli jejich co nejzajímavější formu. A pak už si jen prohrát s jejich umístěním a dalšími detaily. U únorového čísla nám to všechno šlo, v porovnání s ostatními letošními titulkami, docela od ruky.

S titulní stranou bývá nejvíc práce. To máte: Vybrat fotografii, která na první pohled zaujme. Upravit barvy a všechny ostatní náležitosti, aby po grafické stránce seděla tak, jak má. Vymyslet texty jejichž znění povětšinou projde celou redakcí – ať už proto, že každý chce mít na úvodní straně něco jiného, nebo proto abychom vymysleli jejich co nejzajímavější formu. A pak už si jen prohrát s jejich umístěním a dalšími detaily. U únorového čísla nám to všechno šlo, v porovnání s ostatními letošními titulkami, docela od ruky.

(Visited 1 times, 1 visits today)